Fikret Orman'dan Abdullah Gül'e nostalji forması

Spor 28.08.2013 - 17:18, Güncelleme: 28.08.2013 - 17:18 3022+ kez okundu.
 

Fikret Orman'dan Abdullah Gül'e nostalji forması

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki heyeti kabul etti.
 Görüşmenin ardından Başkan Orman tarafından Gül’e siyah-beyazlı takımın nostalji forması hediye edildi.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki heyet ile Tarabya Köşkü’nde bir araya geldi. Görüşme yaklaşık bir saat sürerken, görüşmenin içeriği ile ilgili bir bilgi verilmedi. Öte yandan kabulde Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman tarafından Cumhurbaşkanı Gül’e, 1903 adet üretilen nostalji formalarının seri numarası 1 olan ilki ve kulüp taraftar kartı hediye edildi. KAYNAK:İHA
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki heyeti kabul etti.
 Görüşmenin ardından Başkan Orman tarafından Gül’e siyah-beyazlı takımın nostalji forması hediye edildi.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki heyet ile Tarabya Köşkü’nde bir araya geldi. Görüşme yaklaşık bir saat sürerken, görüşmenin içeriği ile ilgili bir bilgi verilmedi. Öte yandan kabulde Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman tarafından Cumhurbaşkanı Gül’e, 1903 adet üretilen nostalji formalarının seri numarası 1 olan ilki ve kulüp taraftar kartı hediye edildi.
KAYNAK:İHA




Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gphaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.